3 Aralık'ta Sanata da Engel Yok!

3 Aralık'ta sanata da engel yok!
Düzce Özel Eğitim Mesleki Eğitim Merkezi Öğrencileri, 3 Aralık Engelliler Günü dolayısıyla Ebru Atölyemiz'de yaptığımız etkinliğe katılarak özel bir gün geçirdi ve sanatta da engel olmadığını gösterdiler.






Engelliler Günü kapmasında, Düzce Gençlik Merkezi tarafından düzenlenen etkinlik gününde, Düzce Özel Eğitim Mesleki Eğitim Merkezi, 120 öğrencisi ve öğretmenleriyle Ebru Atölyemizi de ziyaret ettiler. Katılımcılara, Ebru Sanatı anlatıldı.Battal ve çiçek ebrusu gösterilerek, her öğrenciye uygulama imkanı verildi. Katılımcıların, Ebru Sanatı'na ilgisi büyüktü ve eğlenceli bir zaman geçirdiler. Atölyemize daha sık uğrayacaklarını belirterek bize veda ettiler.

Etkinliği düzenleyen Düzce Gençlik Merkezi'ne, bu etkinlik için bizi görevlendiren Hocam İbrahim Sami Özen'e, etkinlik sırasında ziyaretlerinden dolayı Gençlik Hizmetleri ve Spor İl Müdürü Feyzullah Dereci'ye ve etkinliği birlikte yürüttüğümüz Mehmet Bozkurt ve Nurcan Çakır arkadaşlarıma teşekkür ediyorum.

Etkinlikten görüntüler

Battal Ebrusu Gösteriliyor.

Lale yapımı gösteriliyor.

Battal Ebrusu gösteriliyor-2

0 yorum:

Yorum Gönder